ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :
– Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στο “Καλάθι” μπορείτε να διαγράψετε τα προϊόντα όλα ή οποια δεν επιθυμείτε.
– Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 2710239148 ή 6932419244 και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 2710239148 ή 6932419244 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Κωδικό Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Επιστροφές προϊόντων

Κάνοντας τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας, σας πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, είτε στην αποστολή, προϊόντα κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.).
Στις παραπάνω περιπτώσεις έχετε την επιλογή είτε να μην αποδεχτείτε την παραλαβή του προϊόντος, είτε μετά την παραλαβή, να επιστρέψετε το προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος ή το ίδιο το προϊόν έχει ανοιχθεί και χρησιμοποιηθεί δε δύναται η αντικατάσταση/επιστροφή.

Προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα για τα επιστραφέντα προϊόντα ή να σας τα αντικαταστήσουμε, θα πρέπει αυτά να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και τις ετικέτες ή τυχόν αυτοκόλλητα barcodes να βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν.
Εάν έχετε παραλάβει ελαττωματικά ή κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας και θα κανονίσουμε την επιστροφή, καθώς και την πλήρη επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα. Μετά την αποδοχή του προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα με τον τρόπο που θα συμφωνηθεί.Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της χρωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερών.

Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΥΡΗ, ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ ΠΟΛΤΟΣ, ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΗΡΗΘΡΑ ΜΕ ΜΕΛΙ τα οποία είναι ευπαθή και δεν επιστρέφονται / αλλάζονται.